1. Учні перших класів на кінець року повинні володіти такими навичками:
а) говорити 3-5 речень по темі;
б) писати – букви, слова;
в) читати – звуки, слова, речення, короткі знайомі тексти (на виразність читання).
г) аудіювання – розуміти монологічне повідомлення, побудоване на повністю знайомому матеріалі; реакція на почуте — невербальна або коротка вербальна.
2. Учні других класів
— пишуть словникові диктанти на 5 — 10 нових лексичних одиниць;
— в кінці першого та другого семестрів пишуть директорські контрольні роботи з граматики та аудіювання;
на кінець року повинні:
а) знати всю лексику за другий клас;
б) говорити 5-7 речень по темі;
в) виразно читати вголос знайомий текст.
г) аудіювання – розуміти зв’язне (монологічне) мовлення, побудоване на повністю знайомому матеріалі, шляхом членування тексту на смислові частини або виділення інформаційних точок; реакція на почуте — невербальна (дії, символи і т. і.).
3. Учні третіх класів
— пишуть словникові диктанти на 6 — 12 нових лексичних одиниць;
— в кінці першого та другого семестрів пишуть директорські контрольні роботи з граматики та аудіювання;
на кінець року повинні:
а) знати всю лексику за третій клас;
б) говорити 7-10 речень по темі та відповідати на поставлені запитання до теми;
в) виразно читати та переказувати незнайомий текст у межах програми.
г) аудіювання – розуміти діалогічний і монологічний текст, побудований на знайомому матеріалі; реакція вербальна або у вигляді відповіді на запитання, тесту множинного вибору і т. п.
4. Учні четвертих класів
— пишуть словникові диктанти на 10- 12 нових лексичних одиниць;
— в кінці першого та другого семестрів пишуть директорські контрольні роботи з граматики та аудіювання;
на кінець року повинні:
а) знати всю лексику за четвертий клас (слова, неправильні дієслова);
б) знати вивчені граматичні структури та часові форми;
в) говорити 9-12 речень по темі та відповідати на поставлені запитання (не обов’язково по темі);
г) виразно читати та переказувати незнайомий текст у межах програми.
д) аудіювання – розуміти зв’язний текст, що містить деякі незнайомі елементи: слова, словосполучення, про значення яких можна здогадатися на підставі співзвучності з рідною мовою (опора на здогадку, мовний досвід); перевірка розуміння за допомогою тесту множинного вибору, відповідей на запитання і т. п.
Share your thoughts