Контроль умінь та навичок з англійської мови для учнів початкової школи

1. Учні перших класів на кінець року повинні володіти такими навичками:

а) говорити  3-5 речень по темі;

б) писати – букви, слова;

в) читати – звуки, слова, речення, короткі знайомі тексти (на виразність читання).

г) аудіювання –  розуміти монологічне повідомлення, побудоване на повністю знайомому матеріалі; реакція на почуте — невербальна або коротка вербальна.

2. Учні других класів

—   пишуть словникові диктанти на 5 — 10 нових лексичних одиниць;

—   в кінці першого та другого семестрів пишуть директорські контрольні роботи з граматики та аудіювання;

на кінець року повинні:

а) знати всю лексику за другий клас;

б) говорити  5-7 речень по темі;

в) виразно читати вголос знайомий текст.

г) аудіювання – розуміти  зв’язне (монологічне) мовлення, побудоване на повністю знайомому матеріалі, шляхом членування тексту на смислові частини або виділення інформаційних точок; реакція на почуте — невербальна (дії, символи і т. і.).

3. Учні третіх класів

—   пишуть словникові диктанти на 6 — 12 нових лексичних одиниць;

—   в кінці першого та другого семестрів пишуть директорські контрольні роботи з граматики та аудіювання;

на кінець року повинні:

а) знати всю лексику за третій клас;

б) говорити 7-10 речень по темі та відповідати на поставлені запитання до теми;

в) виразно читати та переказувати незнайомий текст у межах програми.

г) аудіювання – розуміти діалогічний і монологічний текст, побудований на знайомому матеріалі; реакція вербальна або у вигляді відповіді на запитання, тесту множинного вибору і т. п.

4. Учні четвертих класів

—   пишуть словникові диктанти на 10- 12 нових лексичних одиниць;

—   в кінці першого та другого семестрів пишуть директорські контрольні роботи з граматики та аудіювання;

на кінець року повинні:

а) знати всю лексику за четвертий клас (слова, неправильні дієслова);

б) знати вивчені граматичні структури та часові форми;

в) говорити 9-12 речень по темі та відповідати на поставлені запитання (не обов’язково по темі);

г) виразно читати та переказувати незнайомий текст у межах програми.

д) аудіювання – розуміти зв’язний текст, що містить деякі незнайомі елементи: слова, словосполучення, про значення яких можна здогадатися на підставі співзвучності з рідною мовою (опора на здогадку, мовний досвід); перевірка розуміння за допомогою тесту множинного вибору, відповідей на запитання і т. п.

Share

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *